W szkolnej bibliotece dla pasjonatów branży reklamowej i grafiki komputerowej znajduje się wiele skarbów. Poniżej zobaczycie zaledwie wycinek tego, czym dysponujemy
Dzięki tym i kilku innym pozycjom pogłębicie wiedzę z zakresu typografii, czyli sztuki zapisywania i porządkowania języka w celu powielania drukiem, czy metodami elektronicznymi. Znajdziecie wskazówki jakich środków użyć, aby teksty były właściwie przygotowane do druku, ale również czytelne i estetyczne.
Natomiast w tych książkach znajdziecie wiedzę dotyczącą narzędzi, strategii i rodzajów reklam. Dzięki lekturze będziecie wiedzieli jak przygotować projekt, w jaki sposób wybrać najlepszy pomysł, jak nad nim pracować i jak komunikować się z klientem.
Te przykładowe pozycje zawierają omówienia wszystkich aspektów Public Relations od wyszukiwania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i przedstawienia go do informacji potrzebnych, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Dzięki tym książkom będziecie wiedzieli co to technika druku wypukłego, druku wklęsłego, kolografia, litografia, serigrafia i monotypia. Będziecie wiedzieć jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce, w pracy od projektu do gotowej publikacji.
Natomiast ta zacna w swych rozmiarach literatura ułatwi Wam stanie się mistrzem w pracy z różnorodnym oprogramowaniem graficznym. To takie encyklopedie, wręcz biblie wiedzy dotyczące konkretnych programów.
Cóż więcej dodać? Zapraszamy do biblioteki szkolnej. Pani Agnieszka czeka!
Jeżeli zastanawiacie sie jak przyspieszyć rozwój Waszych kont społecznościowych, to osobiście mogę Wam polecić porady ze strony http://www.after-school.pl/5-najlepszych-aplikacji-do-obrobki-zdjec-na-instagrama/ . Im więcej posiadacie obserwujących, tym większa szansa na to, że odezwą sie do Was reklamodawcy.
OdpowiedzUsuń